Często zadawane pytania
Poniżej przedstawiamy listę najczęściej zadawanych pytań przez naszych Klientów, wraz z odpowiedziami. W razie niejasności lub innych pytań zapraszamy do kontaktu.
Dostawa wszystkich zamówionych produktów w Oficjalnym Sklepie Leifheit, niezależnie od wartości zamówienia jest bezpłatna. Promocja trwa do odwołania. Dostawa zamówionych produktów realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.
Zamówienia są przygotowywane do wysyłki od razu, gdy pojawią się w naszym systemie. Następnie, raz dziennie odbierane są przez firmę kurierską i wyruszają w drogę do naszych klientów. Standardowy okres oczekiwania na zamówienie to 2-3 dni robocze. W szczególnych sytuacjach, takich jak wzmożona ilość zamówień w naszym sklepie, lub okres świąteczny okres ten może się nieco wydłużyć.
Aktualnie wysyłka w naszym sklepie jest całkowicie darmowa, niezależnie od wartości zamówienia. Do złożonego zamówienia nie zostanie doliczona żadna dodatkowa opłata.
Liczymy, że nasze produkty przypadną Ci do gustu i że po zakupie już nigdy nie będziesz chciał się z nimi rozstać! Jeśli jednak po otrzymaniu przesyłki zmienisz zdanie, możesz odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu - wystarczy, że:
Wyślesz nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy mailem na adres info@leifheitsklep.pl (możesz, ale nie musisz, skorzystać z naszego formularza odstąpienia od umowy.
Odeślesz towar na adres:
OlzaLogistic - Leifheit AG
ul. Cieszyńska 11
43-419 Hażlach
Polska
Więcej informacji dotyczących procedury zwrotu znajdziesz w naszym Regulaminie. W razie pytań prosimy o kontakt.
Nasze produkty zazwyczaj objęte są długą gwarancją. Jeśli produkt uległ uszkodzeniu podczas prawidłowego użytkowania lub nie działa poprawnie, należy skorzystać z gwarancji. Po ocenieniu uszkodzeń i uznaniu ich, produkt zostanie wymieniony na nowy. Reklamacje zawsze należy składać w miejscu, gdzie dokonało się zakupu towaru. Jeśli towar został zakupiony w Oficjalnym Sklepie Leifheit, proszę kontaktować się bezpośrednio z nami.
W takiej sytuacji, paczkę można podesłać do nas i czekać na zwrot pieniędzy. Więcej informacji na ten temat znajduje się w sekcji Zwrot Towaru.
Leifheit stara się dbać o środowisko, z tego powodu nie drukujemy dowodu zakupu. Faktury są wysyłane mailowo, zazwyczaj w kilka godzin po złożeniu zamówienia.