Często zadawane pytania

Poniżej przedstawiamy listę najczęściej zadawanych pytań przez naszych Klientów, wraz z odpowiedziami. W razie niejasności lub innych pytań zapraszamy do kontaktu.

  • W jaki sposób zostanie dostarczone moje zamówienie?

    Dostawa wszystkich zamówionych produktów w Oficjalnym Sklepie Leifheit, niezależnie od wartości zamówienia jest bezpłatna. Promocja trwa do odwołania. Dostawa zamówionych produktów realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.

  • Jak długo będę czekać na realizację zamówienia?

    Zamówienia są przygotowywane do wysyłki od razu, gdy pojawią się w naszym systemie. Następnie, raz dziennie odbierane są przez firmę kurierską i wyruszają w drogę do naszych klientów. Standardowy okres oczekiwania na zamówienie to 2-3 dni robocze. W szczególnych sytuacjach, takich jak wzmożona ilość zamówień w naszym sklepie, lub okres świąteczny okres ten może się nieco wydłużyć.

  • Jaki koszt przesyłki zostanie doliczony do mojego zamówienia?

    Aktualnie wysyłka w naszym sklepie jest całkowicie darmowa, niezależnie od wartości zamówienia. Do złożonego zamówienia nie zostanie doliczona żadna dodatkowa opłata.

  • Jak mogę zwrócić zakupiony towar?

    Liczymy, że nasze produkty przypadną Ci do gustu i że po zakupie już nigdy nie będziesz chciał się z nimi rozstać! Jeśli jednak po otrzymaniu przesyłki zmienisz zdanie, możesz odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu - wystarczy, że:

    • Wyślesz nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy mailem na adres info@leifheitsklep.pl (możesz, ale nie musisz, skorzystać z naszego formularza odstąpienia od umowy.
    • Odeślesz towar na adres:

      OlzaLogistic - Leifheit AG

      ul. Cieszyńska 11

      43-419 Hażlach

      Polska

    Więcej informacji dotyczących procedury zwrotu znajdziesz w naszym Regulaminie. W razie pytań prosimy o kontakt.

  • Zakupiony przeze mnie produkt popsuł się. Co robić?

    Nasze produkty zazwyczaj objęte są długą gwarancją. Jeśli produkt uległ uszkodzeniu podczas prawidłowego użytkowania lub nie działa poprawnie, należy skorzystać z gwarancji. Po ocenieniu uszkodzeń i uznaniu ich, produkt zostanie wymieniony na nowy. Reklamacje zawsze należy składać w miejscu, gdzie dokonało się zakupu towaru. Jeśli towar został zakupiony w Oficjalnym Sklepie Leifheit, proszę kontaktować się bezpośrednio z nami.

  • Zamówiłem produkt, ale po otwarciu przesyłki okazało się, że nie tego oczekiwałem. Co zrobić?

    W takiej sytuacji, paczkę można podesłać do nas i czekać na zwrot pieniędzy. Więcej informacji na ten temat znajduje się w sekcji Zwrot Towaru.

  • Otrzymałem paczkę, ale nie ma w niej dowodu zakupu. Dlaczego?

    Leifheit stara się dbać o środowisko, z tego powodu nie drukujemy dowodu zakupu. Faktury są wysyłane mailowo, zazwyczaj w kilka godzin po złożeniu zamówienia.