text.skipToContent text.skipToNavigation
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Dowiedz się więcej tutaj.

Często zadawane pytania

Poniżej przedstawiamy listę najczęściej zadawanych pytań przez naszych Klientów, wraz z odpowiedziami. W razie niejasności lub innych pytań zapraszamy do kontaktu.

 

Jak długo będę czekać na realizację zamówienia?
Zamówienia są przygotowywane do wysyłki od razu, gdy pojawią się w naszym systemie. Następnie, raz dziennie odbierane są przez firmę kurierską i wyruszają w drogę do naszych klientów. Standardowy okres oczekiwania na zamówienie to 2-3 dni robocze. W szczególnych sytuacjach, takich jak wzmożona ilość zamówień w naszym sklepie, lub okres świąteczny okres ten może się nieco wydłużyć.

Czy mogę zamówić „za podbraniem?
Niestety aktualnie w Oficjalnym Sklepie Leifheit nie ma możliwości wysyłki zamówienia za pobraniem. Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej to zmienić, a póki co prosimy o wyrozumiałość i zapraszamy do korzystania z innych form płatności.

Jaki koszt przesyłki zostanie doliczony do mojego zamówienia?
Aktualnie wysyłka w naszym sklepie jest całkowicie darmowa, niezależnie od wartości zamówienia. Do złożonego zamówienia nie zostanie doliczona żadna dodatkowa opłata.

Gdzie znajdę więcej informacji o produktach Leifheit?

Więcej informacji, takich jak porównanie, czy testy produktów są dostępne u Pomysłowego Pana Domu: na portalach Facebook oraz YouTube

Zakupiony przeze mnie produkt popsuł się. Co robić?

Nasze produkty zazwyczaj objęte są długą gwarancją. Jeśli produkt uległ uszkodzeniu podczas prawidłowego użytkowania lub nie działa poprawnie, należy skorzystać z gwarancji. Po ocenieniu uszkodzeń i uznaniu ich, produkt zostanie wymieniony na nowy. Reklamacje zawsze należy składać w miejscu, gdzie dokonało się zakupu towaru. Jeśli towar został zakupiony w Oficjalnym Sklepie Leifheit www.leifheitsklep.pl , proszę kontaktować się bezpośrednio z nami. <kontakt>

Zamówiłem produkt, ale po otwarciu przesyłki okazało się, że nie tego oczekiwałem. Co zrobić?
W takiej sytuacji, paczkę można podesłać do nas i czekać na zwrot pieniędzy. Więcej informacji na ten temat znajduje się w zakładce Zwrot Towaru.

Otrzymałem paczkę, ale nie ma w niej dowodu zakupu. Dlaczego?

Leifheit stara się dbać o środowisko, z tego powodu nie drukujemy dowodu zakupu. Faktury są wysyłane mailowo, zazwyczaj w kilka godzin po złożeniu zamówienia.